• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bytes Speedmaster.005 mot blå Aqua terra

stromq

Breitling
Pris
31000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Då har det (redan) blivit dags att byta min Omega Speedmaster som inhandlades i december 2017 på Rob E. Det är en klocka som jag verkligen gillar men då jag är sugen att testa mig vidare i klockvärlden så får den nu lämna. Klockan är i mycket gott skick men i och med att den har använts flitigt så finns det såklart lite hairlines på spännet och baksidan av bandhornen.
Den kommer i fullset samt ett läderband från Hirsch med viklås.

Det jag söker att byta med är en nyare Aqua Terra co-axial med blå tavla, 38,5mm, fullset. Pengar upp eller ner beroende på modell, årgång och skick. Jag ser helst att den är från 2017 eller 2018.
Skulle eventuellt kunna tänka mig att sälja vid en smidig affär, då gäller bytesvärdet.
Bytesvärde: 31000
Ingen retur/ånger.
Affär görs upp F2F i Stockholm.
Då detta är min första affär så har jag en referens och det är @Wydestream så skicka gärna ett pm till honom så får han bekräfta min godhet:)

IMG_0174.JPG
IMG_0175.JPG
IMG_0178.JPG
IMG_0179.JPG
IMG_0172.JPG
 
Topp