• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytte BLNR mot hva?

  • Trådstartare Deleted member 1749
  • Start datum
D

Deleted member 1749

Guest
BLNR är skitsnygg, behåll och borsta länken så är du klar. :D
Även om jag själv tack tycka att en pepsi och en speedy hade varit fina klockor..:oops:

Som det ser ut no heller jeg mot å beholde, men børste lenken, ifølge AD kan det reverseres om jeg skulle ville ha tilbake "blingfaktoren":banghead:
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Som det ser ut no heller jeg mot å beholde, men børste lenken, ifølge AD kan det reverseres om jeg skulle ville ha tilbake "blingfaktoren":banghead:

Høres godt ut! En Speedy kan du få kjøpt for en rimelig pris, ligger vel rundt 20-27 K for en strøken och pen variant. Om du må ha en "blingklokke" kjøp en klokke med diamanter ;)
 
Senast ändrad:

JayLar

Rolex
2-Faktor
Du har ju en av de få roliga rollarna, så behåll är mitt råd. Sub + speedy måste vara världshistoriens tråkigaste och mest fantasilösa kombination.
Gillar du 166710LN eller BLNR nu? Kom att tänka på:
Båda är tråkiga val om man är klockintresserad.
Sedan råkar jag äga kombon 116610 + Speedy Pro också, så jag måste ju försvara dessa klassiker! För mig är det en dröm att äga de klockor man eftertraktat sedan man var liten. Har dessa plus två Breitling-klassiker och har nu bara Navitimern kvar att bocka av - sedan kan jag kanske börja äventyra med lite udda och kanske till och med mögliga klockor...
 
Senast ändrad:
Topp