- Pris
- 1000-3600
- Returpolicy
- Om något inte överensstämmer med beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en kostym från Hugo Boss och ett par extremt fina skor från C&J.
1. Mellangrå/ljusgrå kostym, Hugo Boss.
Storlek 48, extra slim fit. (Aningen liten för mig som är 183/75 men beror på hur man vill att den ska sitta). Byxorna något kortade av skräddare men finns gott om mån om man vill förlänga.
I princip nyskick, använd några få gånger.
Nypris: ca 6000:-
Mitt pris:1500:- Nytt pris: 1000:-
Bilder:
2. Crockett & Jones Higbury, svarta
Passa på och knip ett par riktiga kvalitetsskor i nyskick till ett väldigt bra pris. Klassiska C&J Highbury, använda av Daniel Craig i två Bondfilmer.
Storlek 8,5 E, läst 348
I skick som nya, endast använda en gång.
Kommer med låda + skopåsar.
Läs mer om dem här:
www.careofcarl.se
Nypris: 8199:-
Mitt pris:4100:- Nytt pris: 3600:-
Bilder:
F2F i Gbg för medlemmar med goda referenser eller skickas, jag bjuder på frakten.
Tack KS för ett grymt forum och för annonsplatsen!
1. Mellangrå/ljusgrå kostym, Hugo Boss.
Storlek 48, extra slim fit. (Aningen liten för mig som är 183/75 men beror på hur man vill att den ska sitta). Byxorna något kortade av skräddare men finns gott om mån om man vill förlänga.
I princip nyskick, använd några få gånger.
Nypris: ca 6000:-
Mitt pris:
Bilder:
2. Crockett & Jones Higbury, svarta
Passa på och knip ett par riktiga kvalitetsskor i nyskick till ett väldigt bra pris. Klassiska C&J Highbury, använda av Daniel Craig i två Bondfilmer.
Storlek 8,5 E, läst 348
I skick som nya, endast använda en gång.
Kommer med låda + skopåsar.
Läs mer om dem här:
Crockett & Jones Highbury Derby Black Calf | Herr - Care of Carl
Derbys i modellen Highbury från den engelska skotillverkaren Crockett & Jones. En nätt och fin modell tillverkad av kalvläder med yttersta omsorg, en modell buren av James Bond-karaktären i filmerna Skyfall (2012) samt No Time To Die (2021).
www.careofcarl.se
Nypris: 8199:-
Mitt pris:
Bilder:
F2F i Gbg för medlemmar med goda referenser eller skickas, jag bjuder på frakten.
Tack KS för ett grymt forum och för annonsplatsen!
Bilagor
Senast ändrad: