• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ca. 4 månader med Sjöö sandström. (Bilder)

joh.jonsson

Panerai
Hallå!

Har haft den här ett tag nu, och tänkte dela med mig av ett gäng bilder som klockan fastnat på!
Ibland stor, ibland tung. Men överlag en skön och toolig klocka som känns gedigen samtidigt som den flyger under radarn (höhö)

Håll till godo =)
bild(1).JPG


bild(2).JPG


bild.JPG


image.jpeg


image_1.jpeg


image_3.jpeg


image_4.jpeg
image_5.jpeg


image_6.jpeg


image_7.jpeg


image_8.jpeg


IMG_5729.JPG


IMG_5766.JPG


IMG_5793.JPG


IMG_5919.JPG


Mvh - Johan-
 

babanker

Panerai
Klockan växte lite på mig genom dina bilder. Fått för mig att de ser "billigt" gjorda ut, men du fångade det lilla extra här. :)

Snyggt, stilfullt under radarn!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vad kul att även du är nöjd med Skydivern. Det blev en till slut! Och katten gillar den nog också. Men nu måste du förklara tatueringarna. Är du pilot inom försvaret så hade du väl fått klockan som arbetsverktyg med FMV-nr, så jag antar att du inte är det. Och det är väl inte så lätt längre att vara flygvapenpilot och bo på Gotland. Men du kanske är fd försvarsanställd? Men stort tack för att du delar med dig av de fina korten!!
 
Jag är riktigt imponerad av den modellen! Ser städad ut men samtidigt lite rolig i och med digitalfönstrenas form.

Passande tatuering också. Jobbar du i den branschen?
 

joh.jonsson

Panerai
Tackar! jag ångrar inte köpet!

Jobbar varken med flyg eller inom försvarsmakten. Det är bara för att jag gillar viggen och framförallt dess siluett :)
Men jag skulle inte vara sen på att få åka med en sväng om man säger så!
 

Jonte73

Audemars
Gillar den där mer och mer, tack för schyssta bilder.
Gaddningarna var ju coola, en siluett man inte vill glömma :)
 

joh.jonsson

Panerai
Jo det är väl för att inte gömma digitaltavlorna. Men det hade vart snyggare! Kraftigare lume hade vart önskvärt också men de finns lyse i digitalen så :)

Tobbe-i-Etuna hur är din lume?
 
Topp