• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Calella...

Sådant som passar familjeliv; typ restauranger och platser att besöka. Kanske finns det något man bör tänka på just i Calella, som är specifikt för själva staden?
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Ett tips är att inte åka dit alls, tyvärr. Usel strand med tågspåret mellan stan och stranden. Nästan bara ryssar och tyskar som turistar där. Hittade ett ställe som hade gin&tonic som specialitet, det var gött.
Enda fina är väl att tåget till Barcelona går ganska snabbt.
Eller vad säger du @Chattras
 

Chattras

Cartier
Jag är hemskt ledsen att behöva grusa era semesterplaner men är helt på samma linje som @uppkorkat. Vi hade bokat ett hotell där i en vecka. Stranden är som grus och blir bråddjup ganska direkt så absolut inget för barn att bada i. Hela stan bygger på en gata en bit ifrån havet. Där går man lite som i en tunnel. Jag la ganska mycket tid när jag var där att försöka hitta ett hotell någon annan stans och lämna.
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Sublim tyckte jag var en riktigt bra bar, cocktails och GT på riktigt hög nivå och finfin lokal craft-beer.
Ligger på Calle del turismo 8 (härligt namn på en gata...);)
 
Topp