• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

CALLING OUT WOLVES!!!

Jag vill se era NU!
Jo, jag vet. Det är inte många som skyltar med sina Zodiac's. Kanske någon möglig rackare med credd. Men de moderna har inte ägare som kommer ur garderoben i onödan. Det här handlar om V-Wolf dykarna från Zodiac. De nya, fulklockorna, som jag har blivit så torsk på. Bättre Quartzare är svåra att hitta för vettiga pengar. Tunga, gedigna och med originallänkar som är fullt jämförbara med de riktigt dyra.
De är idag väääldigt svåra att få tag i så jag misstänker att jag inte är den enda som fått bacillen. Så här har ni mitt senaste kap. Drömformat för en mindre klocka. 41mm ex krona, 22mm mellan bandhornen (åh så perfekt) och 14mm tjock. Skyddad till 300m i plurret. För mig ny bekantskap med sin rostfärgade urtavla och bezel. Höstig. Sedan har jag eldat upp det vita originalbandet och istället hängt den på en solid, monsterpumpad predidental länk från Eichmueller. Så fruktansvärt rätt! Eller hur. Jag vet att det är en bagatell men visst fan talar den.
B9490968-3626-4256-B16B-F2341F067491-609-0000010883ECCAE2.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Talar??!! Den där fula klumpen är ju stum som en fisk! :D skojar bara! Kul att se att du fortfarande kan gå igång på obskyra märken...
 
Det är tydligt att det är förknippat med skam att äga Zodiac. Men, men ni vaknar snart. Ni känner mig. Jag predikar till de döva öronen hör igen :twisted:
Glycine är alldeles för lite motstånd med sedan Spencer blev döpt.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Ähhh! Det lossnar snart!!

Jajjamensan och Denke var ju helt ensamma med Glycine också men VIPS!! så fick några andra galningar inklusive mig själv upp ögonen för märket.
Ni ska se att vi alla snart kommer att sitta med en Zodiak runt armen snart. :D
 

vekktah

Cartier
Min tjej köpte mig en zodiac av jajjamensan. Jag Sålde den till min svåger. Quartz funkar inte mig. Men den var snygg.
 
Topp