• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Camo00

Camo00

Patek
Ni som handlat med mig kan väl vara jättesnälla och slänga in nån smiley eller så?! Även Ni som fått gratis prylar kanske har lust att skriva nåt vänligt..? ;)
 

McGyver

Rolex
Köpt av Camo00 - inga som helst problem och snabb leverans!
Att killen är supertrevig att dricka bira med på GTGs gör inte saken sämre.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Just köpt en Certina i mycket bra kondition av denna gentleman. En säljare som helt klart är beredd att "go the extra mile" för att du ska bli nöjd som köpare. Rekommenderas!
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Har träffat Camo00 två gånger och även sålt en Breitling till honom, smidigare köpare får man leta efter. Riktigt trevlig herre och goodguy rakt igenom.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpte en Orient Ray av Camo00 helt enligt beskrivning. Snyggt packat och snabb leverans. Mkt trevlig säljare som jag gärna gör affär med igen. Tack!:)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Mycket bra snubbe trots att han verkar vara skåning. Har handlat av honom och det gick väldigt smidigt samt att objektet var som beskrivet.
 

reffen

Omega
gjorde förmedlings uppdrag till min kompis som vill köpa en SMP 300 av Camo00, allt flöt på perfekt och gick bra, en goodguy!
 
Topp