• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Canada Goose Freestyle väst

TerryTee

Guld
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Nej, be hellre om en bild extra och dubbelkolla storlekstabellerna
Bilder Skickat
  1. Ja
Fint skick, sparsamt använd, svart dunväst. Storlek S men som allt annat från Canada Goose så är det stora storlekar, jag är 174 cm/80 kg och har haft den med tjock fleece under utan problem. Aldrig bytt kläder med någon här, men någon fleece- eller softshell är ju välkomnat som förslag, i size M. Eller någon trevlig parfym?
6784DF02-117E-4762-9A91-312862D1311B.jpeg

Lånad info:
Freestyle Crew har en uppdaterad design. Den är något längre i ryggen och har en smalare passform än Freestyle Vest.

• Vindslå över den kraftiga dragkedjan samt tryckknappar vilket hjälper till att hålla den kalla vinden ute
  • Två ytterfickor ger bra och säker förvaring
  • Fylld med vitt ankdun
  • Butikspris 4790:-

Dock så var det lurigt att fota den, så bilden är lånad som du ser. Men som intressent får du gärna be om mer specifika detaljbilder så försöker jag lösa det.

Fraktsätt ”skicka lätt” inkluderat. Långt över 100 omdömen i min GG-tråd för din trygghet. Tack KS!
För att vara extra tydlig: Det här är ingen budgivning, det är 1500 kr eller så behöver du inte göra dig besväret, tack för visad hänsyn.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp