• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Candino MRP SA-dykare. 4k.

Anders Forsberg

Guld
2-Faktor
Pris
4000 kr
Returpolicy
Om någonting inte känns hundra så går köpet så klart tillbaka. Köpare står för returfrakten.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tack KS för gratis annonsplats!

Vill göra mig av med min fina Candino-dykare i 40 mm MRP SA-skrud.
Oklart varför egentligen, men stora dykare är väl trots allt inte min grej.

Skicket är enligt bilder - snudd på orimligt bra.
Var nog snudd på helt oanvänd när jag fick den för ett drygt år sedan, men sen dess har jag ju trots allt tvingat mig att använda en del.
Har dessutom haft den iväg hos urmakare och fått packningar bytta och klockan trycktestad.
Detta var i augusti förra året och jag har sen dess badat en del med den. Klart man ska våga bara med gammalt!
Vän av ordning tycker så klart att man bör trycka inför varje badsäsong, så brasklapp för det kanske.

Kommer på ett helrätt 20 mm Tropic som även det är väldigt bra i skicket.

År: ca tidigt 80'
Boettens storlek: 40 mm exkl. krona
Boettens material: Rostfritt stål
Urverk: ETA-ESA 9361
Tidsavvikelse: Ej mätt, men typ noll och ingen. Behöver verkligen aldrig ställa denna.

Pris: 4.500 kr, skickad REK. Nu 4.000 kr, skickad REK.
Testar med en femhundring ner i pris, men det är nog så lågt jag går. Annars är det ju faktiskt snart så att jag själv kan börja bada med 'na igen.
Tror inte att jag tänker några byten denna gång, men man är alltid fri att prova.


IMG_8428.jpg


IMG_8433.jpg


IMG_8434.jpg


IMG_8435.jpg


IMG_8465.jpg


IMG_8463.jpg


IMG_8466.jpg
 
Senast ändrad:
Topp