• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Canon eos rp med adapter för ej r objektiv samt Canon EF 35mm f2.0 IS USM

marw

Silver
2-Faktor
Pris
5000 för allt
Returpolicy
Full retur om något inte skulle fungera 7 dagar. Du lämnar då den åter hos mig. Vid eventuell distansaffär står du för returfrakten.
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpte av amatörfotograf via fotosidan i somras gått ca 7k exp. Mycket gott skick. Jag skulle börja fota mer men har inte blivit så. Om intressant betalde jag 7000kr vilket jag tyckte var ett bra pris. Har inte använt den. Släpper för 5000kr. Hämtas med fördel I sthlm. I te tagit en bild med den ännu annat att testa den. Torde inte gå att hitta ett bättre kit för pengarna
Ingen låda eller andra tillbehör. Sitter billigt minneskort i som kan gå med tror extra batteri och en extra skyddsplast till skärmen ska finnsd men måste leta fram dem priset samma oavsett

Bilagor

• 1000001852.jpg
    1000001852.jpg
    356.5 KB · Visningar: 11
Tillbaka
Topp