Josef B
Bestraffaren
- Pris
- 90
- Returpolicy
- Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
- Bilder Skickat
- Ja
3 st för 220 kr inkl frakt
*Kika gärna in på min hemsida!*
Jag säljer Cape Cod polishing cloth med två dukar i varje och återförslutningsbar förpackning.
Referenser hittar ni här.
Pris 90 kr/st inkl frakt
Polywatch Tillfälligt slut
90 kr/st
+ frakt 10 kr
Säljer även:
Boettöppnare från 49 kr/st
Jag behöver ditt namn, adress och telefonnummer, och glöm inte skriva ditt nick på meddelande till mottagaren. Banköverföring och Swish.
Varorna skickas så fort som möjligt efter att jag ser pengarna på kontot.
Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
PM:a beställningarna, kladda inte i tråden, tack!
Obs. Används på eget bevåg när det gäller guld. Enligt producenten så ska det inte vara några problem.
*Kika gärna in på min hemsida!*
Jag säljer Cape Cod polishing cloth med två dukar i varje och återförslutningsbar förpackning.
Referenser hittar ni här.
Pris 90 kr/st inkl frakt
Polywatch Tillfälligt slut
90 kr/st
+ frakt 10 kr
Säljer även:
Boettöppnare från 49 kr/st
Jag behöver ditt namn, adress och telefonnummer, och glöm inte skriva ditt nick på meddelande till mottagaren. Banköverföring och Swish.
Varorna skickas så fort som möjligt efter att jag ser pengarna på kontot.
Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
PM:a beställningarna, kladda inte i tråden, tack!
Obs. Används på eget bevåg när det gäller guld. Enligt producenten så ska det inte vara några problem.
Senast ändrad: