• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Caravelle dykur från 1980

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Gör ett nytt försök. (Finns en äldre annons från maj att beskåda också)
MacGyvers annons finns kvar med bilder.

Med Bulova urverk.
Köpte denna klocka av en forummedlem med nicknamnet McGyver för ca ett och halv år sedan.
När jag köpte den så var den nyrenoverad av honom själv. Se länken nedan;

https://klocksnack.se/threads/70-80-talsshopping-på-nätet.3936/page-2

Använder den aldrig nu för tiden. Tycker det är lika bra att den får vandra vidare. Min handled är ganska stor, ca 19,5 cm och den sitter perfekt, dvs. lagom för mig. Skicket är kanon fortfarande.
Mätte gångavvikelsen (amatörmässigt) och fick fram på mellan -45 och -60 sekunder per dygn.
Kanske dags för en liten service/tillsyn. Har aldrig badat eller duschat med den (inte vågat).

Klockan finns i Stockholm och retur inom 3 dagar oavsett anledning med förutsättning att den är i samma skick som vid försäljning.

Nya bilder nedan;

Priside: 1100:- NYTT PRIS: 900:-

IMG_0394.JPG
IMG_0391.JPG
IMG_0393.JPG
 

Bilagor

  • IMG_0390.JPG
    IMG_0390.JPG
    139.1 KB · Visningar: 139
Topp