• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Carlton

b_hammock

Omega
Köpt av Carlton. Eftersom det var avstånd var en f2f-affär omöjlig. Klockan var i det skick som var beskrivet och jag var mycket nöjd med köpet. Snabb och smidig affär! Rekommenderas
 

isbjörn

Panerai
Just handlat av Carlton. Snabbt,smidigt och korrekt. Dessutom trevlig kontakt och extra omtanke med tracking No och koder för postförsändelsen. Blixtsnabbt.
100% Goodguy!


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
100% goodguy! Snabba svar och blixtsnabb leverans! Gör gärna fler affärer med denna gentleman. Tack!
 

Jonte73

Audemars
Jag vill tacka Carlton då han tagit sig tid att fixa fram en rolig hangtag till frugans seastar.

Postade blixtsnabbt och inga problem .
100% goodguy med stjärna i kanten.
 

Ricrob

Patek
Förmedlade en affär mellan denne herre och en god men inte så klock-insatt vän nyligen och det var en sann fröjd!

Carlton kontaktade mig då jag hade en wtb ute och erbjöd en fin 16710 till juste pris, han skickade utförliga och ärliga bilder och fr.a. så skickade han ner klockan till mig och lät mig och köparen godkänna den innan betalning skedde.

Jag, liksom min vän är mycket nöjd med vår affär och Carlton är 100% goodguy i min bok!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har träffat Carlton vid ett par tillfällen och köpt en klocka f2f av honom. Mycket trevlig kille och i min bok 100% goodguy!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Sålt klocka för 60k+ till Carlton. Rak, tydlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
100% good guy
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpt en klocka av Carlton. Exemplariskt bemötande och kommunikation. Rekommenderas.
 

POT

Friends of KS
Köpt av Carlton, allt fungerade bra (trots att både han och jag missade att det saknades ett pictogram till Omegan). Men grymt bemötande, snabba puckar och lätt att få tag på!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en klocka i 20k klassen.
Hade problem med swish och fick inte över hela köpesumman men trots detta skickades klockan i alla fall så jag hade den innan helgen, otroligt snyggt gjort :happyhappy:
Tveka inte att göra affär med Carlton!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kanon rakt igenom.
Har gjort flera affärer och träffats F2F.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpte en äldre kronograf av denna trevlige herre, skickades väldigt snabbt. Inga konstigheter, jag är väldigt nöjd.
På återseende.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har handlat en, för mig, relativt dyr klocka av @Carlton .

Mycket smidig kommunikation, snabba och korrekta svar och beskrivningar. Snabb leverans och bra förpackat.

Goodguy i min bok - skulle inte tveka att handla igen.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Har sålt en klocka till Carlton. Inga problem överhuvudtaget och jag rekomenderar verkligen honom!
Topp kille :)
 
Topp