• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Carmina Penny Loafers i stl. 42 (UK 8) ** Sänkt pris med 500 kr **

Nic

Rolex
2-Faktor
Pris
2500kr
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer här ett par penny loafers från spanska tillverkaren Carmina. Inhandlade för en månad sedan direkt från Carmina för ca 4 100 kr (395 €).
Har bara burit skorna vid ett par tillfällen. Skorna har fått sig en grundputsning av mig innan användning då Creme Renovateur (Neutral) samt Creme Pommadier 1925 (Light Brown) från Saphir Medaille d'Or användes. Hade inget vax hemma i rätt nyans så skorna är inte glansputsade.
Har använt skoblock i skorna under hela tiden jag haft dem. Skorna levereras i sin originalkartong med allt som medföljde vid köpet.

Färg: Cuero (Cognac)
Storlek: UK 8 (EU 42)
Läst: Uetam
Vidd: EE (Standard)

Pris: 3 000 nu sänkt pris till 2500 kr. Spårningsbar frakt ingår i priset om vi inte kommer överens om att mötas upp.
Byte: kan eventuellt tänka mig ett byte mot ett par andra trevliga skor i fint skick i samma storlek.
Betalning: via Swish eller banköverföring.
Retur: ingen retur.
Referenser: mina referenser från forumet kan hittas här.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


Fler bilder kan skickas vid önskemål. Skoblocken ingår inte vid köpet.
Tack KS för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp