• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Carrera911

Sålde en Submariner på distans. Valde att skicka först och få betalning när klockan kommit fram pga goda referenser. Blev inte besviken. Pengarna kom så fort paketet öppnats. Snabb och smidig kommunikation också. Rekommenderas starkt!

Sålt Rolex till Martin, verkligen 100% "good guy" - otroligt hjälpsam och bra att ha att göra med.
Vi kommer garanterat handla av varandra igen i framtiden! :D

Tack för roliga och lärorika samtal !!! :)

Sålde min älskling, Hulken, till Nobility idag.
Tyvärr fick frugan sköta det då jag fick akut åka iväg på jobb men hon tyckte ni var mycket trevliga och gjorde en smidig affär.

Köpte en Rolex i +100.000kr klassen. Smidig affär och ett otroligt trevligt bemötande. Kunde inte önskat mig en bättre säljare. 100% GG rekommenderar starkt!

Köpte en sportstål-Rolex av honom för en vecka sedan. Mycket trevlig att ha att göra med. Inga konstigheter alls. Affär gjordes upp f2f. Kan bara rekommendera

Tillbaka
Topp