• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Cartier Santos 100 XL PB

Txistorra

Basic
Pris
46000 nu 42000
Returpolicy
Inom 24h i samma skick som den lämnade mig.
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter lite velande har jag beslutat att byta ut denna klocka. Har sedan den kom i min ägo bara använt den sporadiskt och varit väldigt försiktig med den, den är i fint skick. Lite oundvikliga repor på bezeln och bandhornen efter byte av armband.


Info i korthet:
  • 38 x 51 mm
  • Automat (ETA)
  • Okänd servicehistorik
  • Papper (såld i Helsingfors 2007) och inner- samt ytterbox.
  • Utöver det bruna originalbandet som är monterat ingår ett svart AM-band också

Bilderna är väl inga Hasselbladare direkt men be gärna om fler specifika om något är oklart.
46000:- PB 42000:-
Byten: Ja, eventuellt. Är på jakt efter en mindre Santos på länk.
IMG_0551.jpeg
IMG_0552.jpeg
IMG_0553.jpeg
IMG_0555.jpeg



Jag och klockan finns i Norrköping men ses gärna F2F i Stockholm.
 
Tillbaka
Topp