Watchwizard
Basic
- Pris
- 20000 utan länk, 25 med
- Returpolicy
- Om det inte stämmer
- Bilder Skickat
- Ja
Cartier santos 80tal-90? Den är polerad nån gång under sin livstid men fortfarande riktigt krispig, tog bilder och försökte få med alla eventuella repor osv, ska nämnas att kronan är lite sned inget man märker av och klockan drar upp, byter datum o ställer tid perfekt!
Pris 30000 tkr det är okej placerat pris sluta pruta!
Såld
Rolex oysterdate 6694a från 1959, relativt nyservad av urbrev.se kommer med papper på på som vad gjorts osv.
Tavlan har blivit skadad nån gång under alla dessa år men det är klockans historia, och helt ärligt så passar det ganska bra, så ni slipper fråga om det men jag själv tycker det ser bra ut.
Sitter fel länk på därav 20utan länk och 25med. Det är en datejust länk 7510H tror jag ref var.
Pris utan länk 20000kr lr med länk 25000kr
Skriv DM om du behöver fråga ngt, byten kan funka men klocka o pengarna till mig i såna fall helst (hublot mdm)
Tack KS för plats o forumet
PS ny i gamet med system kameran men lägger wristshots o sånt så ni ser någorlunda ”ljusare”’bilder skriv om du vill ha mer
Pris 30000 tkr det är okej placerat pris sluta pruta!
Såld
Rolex oysterdate 6694a från 1959, relativt nyservad av urbrev.se kommer med papper på på som vad gjorts osv.
Tavlan har blivit skadad nån gång under alla dessa år men det är klockans historia, och helt ärligt så passar det ganska bra, så ni slipper fråga om det men jag själv tycker det ser bra ut.
Sitter fel länk på därav 20utan länk och 25med. Det är en datejust länk 7510H tror jag ref var.
Pris utan länk 20000kr lr med länk 25000kr
Skriv DM om du behöver fråga ngt, byten kan funka men klocka o pengarna till mig i såna fall helst (hublot mdm)
Tack KS för plats o forumet
PS ny i gamet med system kameran men lägger wristshots o sånt så ni ser någorlunda ”ljusare”’bilder skriv om du vill ha mer
Bilagor
Senast ändrad: