- Pris
- 22000
- Returpolicy
- Inom 24h om klockan är felbeskriven.
- Bilder Skickat
- Ja
Till förmån för mc-kort säljer jag nu en mycket fin och trevlig Cartier Santos Carrée i stål och guld från 1984. Klockan kommer med certifikat och jag är andra ägaren sedan den köptes ny i Tyskland. Detta ex har en borstad bezel istället för polerad, vilket jag personligen tycker är mycket trevligare, och svarta visare. Länken har alla länkbitar (fullängd) och hela klockan är i ett väldigt trevligt skick med tydliga originalformer.
Givetvis finns smårepor samt ett märke på nedre delen av bezelen och mellan bandhornen kl. 6. Den saktar sig en aning, ca 20-30 sekunder per dag (jag har inte mätt i någon timegrapher, utan det är min upplevelse när jag burit den på handleden). Bilderna utgör en central del av beskrivningen.
Priset är 22 000 (24 000) kr plus frakt (Rek Extra med Postnord). Släng iväg ett PM så svarar jag på alla ev. frågor eller ordnar fler bilder.
Givetvis finns smårepor samt ett märke på nedre delen av bezelen och mellan bandhornen kl. 6. Den saktar sig en aning, ca 20-30 sekunder per dag (jag har inte mätt i någon timegrapher, utan det är min upplevelse när jag burit den på handleden). Bilderna utgör en central del av beskrivningen.
Priset är 22 000 (24 000) kr plus frakt (Rek Extra med Postnord). Släng iväg ett PM så svarar jag på alla ev. frågor eller ordnar fler bilder.
Senast ändrad: