• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Santos de Cartier Large (Galbee) -14

Asplund

Patek
2-Faktor
Säljer min Santos de Cartier Large som jag köpte för någon månad sedan här på forumet, det är quartz varianten med vit/beige tavla och blånerade visare. Enligt tidigare ägare utagen för två år sedan. En fantastisk klocka som bärs större än vad måtten anger. Klockan är i mycket fint skick med spår av användning. En liten repa på glasringen klockan tre (se bilder). Utöver det endast lite hairlines, varken repor i glas eller dings i boett.

Mer info om modellen: http://www.uret.se/cartier-santos-de-cartier-large-vit-stal-29x29-mm-p-2143.html

Riktigt mycket klocka för pengarna enligt mig.

Med klockan följer en Cartier service pouch, instruktionshäfte, Cartiers egna rengöringskit innehållandes putsduk, spray, borste samt tillhörande box. Fyra avtagbara länkar vilket ger ungefär 17 cm.

IMG_1690.JPG
IMG_1691.JPG
IMG_1692.JPG
IMG_1693.JPG
IMG_1694.JPG
IMG_1695.JPG


IMG_1612.JPG


För denna vill jag ha 13 750 SEK skickat med REK alt. f2f i Stockholm.

Retur enligt överenskommelse, betalning via Swish!

Referenser: https://klocksnack.se/threads/asplund.10607/

Byten kan kanske vara intressant, i första hand gäller dock försäljning.

/Asplund
 
Senast ändrad:
Topp