• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Santos Galbée tvåton prisbump

fredriikohlsson

Omega
2-Faktor
Pris
39 500kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Tänkte testa och slänga ut en annons på min Cartier Santos Galbee ref 2319 från 2005. Klockan håller tiden som den ska och är i väldigt bra skick med små hairlines, men inget man tänker på. Priset är satt till det värderade priset av Kaplans.

Medföljer:
Certifikat
Box (ej original)
Servad senast 2018 av Cartier (kvitto medföljer)
Samtliga 24 länkbitar
Värderings intyg från Kaplans

Intressanta byten: Främst Rolex DateJust 16233, Yacht-Master. Pengar upp är OK för min del.

Ser helst en F2F affär, kan tänka mig att skicka men då står köparen för hela risken. Betalning endast genom Swish. Flera bilder kan såklart skickas på begäran.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/fredriikohlsson.59385/

Cartier 5.jpg


1734387-85f55cb3fa19cc7cec047d2a8690ffb7.jpg
1734388-c462c2fa55ea23ce14ea81e7b67f398a.jpg

Cartier 7.jpg
 

Bilagor

  • Cartier 2.jpg
    Cartier 2.jpg
    297.8 KB · Visningar: 160
  • Cartier 6.jpg
    Cartier 6.jpg
    251.3 KB · Visningar: 167
Senast ändrad:
Topp