• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Cartier Santos Galbee 1564

TheSpeedyShutter

Silver
2-Faktor
Pris
39500
Returpolicy
48h om något inte matchar beskrivning, eller enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
I samma sekund som jag fick hem denna så insåg jag att jag inte kommer våga använda den. Mest sannolikt opolerad och så gott som NOS. Kan nästan svära på att finishen är fabrik, men svårt att styrka såklart. Se bilder. Nån mikroskopisk hairline eller två på glaskransen och någon på länken. Obetydligt. Se bilder igen. Utplockad hos Cartier Japan 2013 enligt kvitto. Låda, originalkvitto och instruktionsbok. Vågar inte hävda fullset, för vem fan vet vad som hörde till klockan back then. Länken räcker till 17,5cm.

29 x 41 mm och hidden clasp. Länge letat efter rätt 1564 i rätt skick till rätt pris och denna tickade alla boxar, men jag är för harig för hela NOS-grejen. Bättre att den går till nån som vågar använda den eller låsa in den som investering. Rationellt? Förmodligen inte..

Vill ha 39 500 SEK inkl. värdefrakt alt F2F i Stockholm. Werner Watches listar sina opolerade 1564 för 48-49 papp, så det känns mer än fair! Denna är i bättre skick än deras.

SÅLD FÖR UTSATT PRIS.

Billigare inbyten beaktas till bra bytesvärden. Letar framförallt tool watches. Doxa, Tudor, Sinn osv! Kanske en SMP eller MM300.. Testa mig!

Tack KS för annonsmöjlighet!

DSC09517 (1).jpg
DSC09522.jpg
DSC09526.jpg
DSC09528.jpg
DSC09525.jpg
DSC09524.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp