• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartier specifik GTG (Stockholm)

gonza

Panerai
Tja Klocksnackare,

börjar allt mer falla för Cartier och intresset för detta anrika märke fortsätter att växa.
Vill kolla av tempen och suget efter en Cartier specifik GTG i Stockholm? Vore nice om vi kunde bli ett gäng som sågs för att enbart snacka och klämma Cartier.

Anmäl gärna ert intresse så ser vi om vi kan få till en liten Stockholmsbaserad Cartier klick!

Mvh, Gonza
 

Leafvalley

Cartier
Tja Klocksnackare,

börjar allt mer falla för Cartier och intresset för detta anrika märke fortsätter att växa.
Vill kolla av tempen och suget efter en Cartier specifik GTG i Stockholm? Vore nice om vi kunde bli ett gäng som sågs för att enbart snacka och klämma Cartier.

Anmäl gärna ert intresse så ser vi om vi kan få till en liten Stockholmsbaserad Cartier klick!

Mvh, Gonza

Jag kan tänka mig
 

Oniel

Panerai
Detta hade varit kul! Men för att jag ska kunna medverka så behövs det att ni planerar in någon månad i förväg. Bor i jönköping ;)
 
Topp