• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Tank Americaine läderbälte 100-105 cm

Borone

Cartier
2-Faktor
Pris
900
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Äkta Cartier läderbälte i herrstorlek. Modellen är utformad utifrån formerna på den klassiska Tank Americaine. Spännet har en mycket diskret Cartier-gravyr på nederdelen/framsidan och på baksidan.

Bältet är är cirka 100 cm långt (105 cm inkl. spännet), 30 mm brett, svart på ena sidan och mörkbrunt på den andra och kan enkelt vändas med en smart låsmekanism på spännets baksida - utan behov av några verktyg. Vi du korta bältet så är det bara att klippa, eftersom låsmekanismen inte kräver någon sydd "ögla" eller liknande.

Jag har plockat bort den extra lilla läderloopen som man kan fästa bältesflärpen i (om bältet spänns på något av de innersta hålen) och kan inte hitta den. Så, bältet säljs utan den. Jag har också gjort ett extra hål i bältet som är mindre än de andra hålen, men det kan du såklart göra större/proffsigare hos en skomakare om du önskar det.

Just nu kostar motsvarande bälte ~4000 kr hos Cartier.

Kan också bytas mot någonting skoj. Ge gärna förslag. Jag bjuder på eventuell frakt i postens blå.

IMG_4596.jpg
IMG_4595.jpg
IMG_4599.jpg
 
Topp