• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Tank Must Large WSTA0041

Frontendarn

Silver
2-Faktor
Pris
32 000 kr
Returpolicy
Kommer vi överens om innan köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Det är nu dags att sälja min Cartier Tank Must Large ref WSTA0041.

Jag köpte denna i Cartiers boutique i Amsterdam våren 2022 och den har använts varsamt sedan dess, främst som dressur vid finare tillfällen.

Klockan är i fint skick (se bilder). Det enda ”större” är en repa på baksidan jag lyckats få till som syns i visst ljus, har försökt få med detta på en av bilderna.

Originalbandet är knapp använt och två band från Molequin följer med;
  • Grained Calf Taupe, medium (115/75), quick release
  • Grained Calf Anthracite MTO (samma mått som originalbandet, 115/85), quick release
Kommer givetvis fullset och med 6 år kvar på garantin.

F2F med användare med goda referenser i centrala Göteborg. Tänker mig främst ren försäljning men kan även vara öppen för eventuella byten. Vore kul att testa någon enklare Panerai Luminor exempelvis. Cartier Santos Carrée står också högt upp på önskelistan.

Några andra frågor? Det är bara att dra ett PM!

IMG_6759.jpeg
IMG_6762.jpeg
IMG_6304.jpeg


Tack KS för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera gratis!
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp