• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier Tank Must Large WSTA0041

Kleiz

Silver
2-Faktor
Pris
33000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Cartier Tank Large med ref WSTA0041 säljes.

Klockan är i gott skick, bilderna gör inte klockan rättvisa för jag är en riktigt kass fotograf och har en iPhone 12 (klockan är i bättre skick än vad bilderna visar).

På baklocket finns flera revor. Den är inköpt 2022 i Amsterdam och har således 6 års garanti och är fullset.
Dessutom medföljer ett Molequin i gott skick med quick release.
F2F i Malmö/närområde kan erbjudas annars skickas den med värdefrakt på min bekostnad. Priset är fast, vänligen respektera detta. Inga byten.

Jag har goda referenser sedan 2014: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

IMG_2146.jpg
IMG_2147.jpg
IMG_2148.jpg
IMG_2149.jpg
IMG_2150.jpg
IMG_2151.jpg
IMG_2152.jpg
IMG_2153.jpg
IMG_2154.jpg
 
Tillbaka
Topp