- Pris
- 10 000 kr
- Returpolicy
- Nej, vill aldrig se den igen.
Jag chansar trots att jag misstänker att efterfrågan är ytterst begränsad. Ringen ligger mest och skräpar hemma efter ett mindre lyckat äktenskap. Jag föreställer mig att pengar eller en ny klocka, säkert kan lindra en smula. Jag är nästan helt övertygad om att det inte vilar någon förbannelse över ringen men kan inte svära på det.
Cartier 1895 vigselring, 3.5 mm i gult guld. Storlek 59.
Kan tänka mig att byta den mot klocka i ungefär samma prisklass. Gärna dykare eller militärklocka. Jag är öppen för förslag men absolut inga klockor över 42 mm eller under 36 mm. Kan eventuellt tänka mig som delbetalning mot en dyrare klocka. T.ex Tudor eller IWC.
Jag räknar med att absolut noll personer kommer svara på annonsen. Men om du, mot förmodan, skulle vara intresserad är det bara att du skickar en fråga.
Ringen finns i Stockholm.
Cartier 1895 vigselring, 3.5 mm i gult guld. Storlek 59.
Kan tänka mig att byta den mot klocka i ungefär samma prisklass. Gärna dykare eller militärklocka. Jag är öppen för förslag men absolut inga klockor över 42 mm eller under 36 mm. Kan eventuellt tänka mig som delbetalning mot en dyrare klocka. T.ex Tudor eller IWC.
Jag räknar med att absolut noll personer kommer svara på annonsen. Men om du, mot förmodan, skulle vara intresserad är det bara att du skickar en fråga.
Ringen finns i Stockholm.