• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Cartier

Frispi

Breitling
Godkväll Klocksnack!

Säljer nu min Cartier Santos som jag köpte på forumet våren 2014, detta eftersom jag vill skaffa mig en möjlighet att prova Rolex.

Om klockan

Från 2011 enligt föregående ägare.
Ref 1564 med batteridrivet urverk. Den klassiska storleken 29 x 29 mm (41 mm på höjden om man räknar med bandhornen).
Har det nyare integrerade låset och en stabil länk.

Skick

En del swirls och hairlines (som jag tror det kallas) på länken och den blanka glasringen. Dock inga märken på boetten vad jag kan se.
Jag tror inte att klockan har blivit polerad. Överlag fint skick.

Ingår gör tre länkbitar, certifikat och instruktionsfolder, samt liten no name- box.

Då mina bilder inte är så bra (hade bara mobilen till hands) föredrar jag affär face to face. Kan ses i Göteborg, Lund eller Malmö.

Pris: 16 000 swish eller cash
Returpolicy: Ingen vid F2F. Ska klockan skickas får vi diskutera detta!

Stort tack KS för ett trevligt forum och annonsplats!

 
Senast ändrad:
Topp