Min fru älskar sin Panthere! Den är riktigt fin!Tjena!
Letar lite efter en klocka till tjejen.
Tycker Panthére är den coolaste (27mm). Vad gillar ni? behöver lite inspo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min fru älskar sin Panthere! Den är riktigt fin!Tjena!
Min fru har fått upp ögonen för Ballon Bleu. Verkar vara en väldigt populär klocka bland royalister, vilket min fru inte tycks vara.Tjena!
Haha efter säsong 4 av The Crown är väl alla lite små-royalister nu! Den är också riktigt ball men kanske inte lika lättburen?Min fru har fått upp ögonen för Ballon Bleu. Verkar vara en väldigt populär klocka bland royalister, vilket min fru inte tycks vara.
Jag föreslog Ronde, men det bet inte alls. Ballon Bleu har det där lilla extra.Haha efter säsong 4 av The Crown är väl alla lite små-royalister nu! Den är också riktigt ball men kanske inte lika lättburen?
Jag föreslog Ronde, men det bet inte alls. Ballon Bleu har det där lilla extra.
Runt 40 kanske om dessa inte stuckit merVad skulle ni säga att det är rimligt att betala för en nos, fullset cartier basculante 2390 från 2004?
Diskuterar med en säljare just nu men vill bara höra vad ni som har koll anser som ett rimligt pris?
Santos, det är alltid Santos.Tjena!
Tack för svaret. Då kanske jag får passa på denna. Säljaren vill ha runt 70.000kr vilket jag känner är lite väl högt.Runt 40 kanske om dessa inte stuckit mer
På tok för högt. Runt hälften skulle jag säga. Beroende på hur ”NOS” den är...Tack för svaret. Då kanske jag får passa på denna. Säljaren vill ha runt 70.000kr vilket jag känner är lite väl högt.
Tack för responsen. Jag erbjöd säljaren 40.000kr. Han skrattade och svarade att jag drömde så ville mest se om jag var helt off.På tok för högt. Runt hälften skulle jag säga. Beroende på hur ”NOS” den är...
Tack för responsen. Jag erbjöd säljaren 40.000kr. Han skrattade och svarade att jag drömde så ville mest se om jag var helt off.
En av de bättre. Verkar vara vanligare med gravyr på 2405 ref. med årtal. Någon som vet om detta var standard eller tillval när det begav sig eller något som gjordes i efterhand?På tal om Basculanten, kool gravyr på denna:
Köp Cartier Tank på Chrono24
Upptäck Cartier Tank-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Tack. Får leta vidare .Tycker att 70k är kanske lite högt för en NOS full set. Begagnad kostat den typ 45 med full set.
haha med dasslock. Bra skydd när man har ett riktigt fyrverkeri inne på badrummet och måsta "cabba ner" för att undvika stänkDen här har jag aldrig sett tidigare.
Haha!haha med dasslock. Bra skydd när man har ett riktigt fyrverkeri inne på badrummet och måsta "cabba ner" för att undvika stänk
Tror iofs inte de kan planslipa på ett bra sätt? Iofs aldrig studerat deras poleringar. Det andra håller jag med om, uppfriskande ärligt när man inte tar sig an jobb man inte kan utföra på ett lämpligt vis. Finns dock en variant där man kan trycka ut skruvarna bakifrån, och den kan man ju då polera.Lyssnade på Urbildningsradions senaste avsnitt. De intervjuade urmakarn på Jarl Sandin som hade gott självförtroende när det gällde polering generellt. Men han nämnde specifikt Carree länken som något de inte åtog sig att polera för det är för svårt. Kändes uppfriskande tydligt och ärligt.
Tycker jag läst samma hos flera urmakare. Står typ högst upp på poleringssidan ”vi polerar INTE Santoslänkar”. Om man tar loss dem 1 för 1 så borde man ju kunna göra lite - men kanske blir fult generellt om skruvhuvuden ofta tar stryk.Lyssnade på Urbildningsradions senaste avsnitt. De intervjuade urmakarn på Jarl Sandin som hade gott självförtroende när det gällde polering generellt. Men han nämnde specifikt Carree länken som något de inte åtog sig att polera för det är för svårt. Kändes uppfriskande tydligt och ärligt.
Tung ring! vad är det?TT-santos idag.
Tack! Vet inte så mycket om den, no name 18k. Köpte den på pantauktion i somras. https://klocksnack.se/threads/ringar-utanför-vigsel.75315/page-10#post-3483831Tung ring! vad är det?
Tjock och rätt stor. Kanske lite elitistiskt men hade jagat den manuella CPCP-varianten då den lär vara sjukt mycket trevligare. Bör inte ha negativ värdeutveckling framöver heller.Vad säger bödeln om denna americane: https://www.bukowskis.com/sv/lots/1...T5lfN_GjLzmXWA53v4Pu8_fu67eypYwjI_OWLTmdUmL1Y ?
Är den TT?TT-santos idag.
Nej stål, var lite på skämt iom ringen i 18k.Är den TT?