• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

IlGattopardo

Cartier
2-Faktor
Sammasamma
272101B7-6F00-48B1-878A-46EB275BE19C.jpeg
Faded shirt med Cartier i guld = 10/10
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Det kom ett brev igår:
88A60566-EFF9-443F-B37A-1B392833AD19.jpeg

Pantern har äntligen fått ett passande spänne. Kom med ett Cartier-band som mycket väl skulle kunna vara original till klockan:
6F06C8F3-5090-48B6-9401-138B13FEBF6F.jpeg

Färgen på bandet är fin och gör guldet rättvisa men croco-präglingen gör den lite…. tantig. Tror ändå jag gillar det.
6F0F4391-B38E-4559-A502-DEE653ECBBFC.jpeg

Ni kan kalla mig pantertanten.
Nice! har du någon guldlänk till den också?
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
För alla intresserade av tank solar eller tank med färgade tavlor verkar fler och fler få info att dessa var limiterade modeller och en one-off produktion (skummat igenom utländska forum). Om det är en strategi på kort sikt eller helt enkelt handlade om en limiterad utgåva verkar inte framkomma och ingen har mer info än så efter kontakt med sin AD. Minst sagt ovisst om vad som händer och hemsidan verkar leva sitt egna liv med mixade budskap om vad som går att beställa.
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
För alla intresserade av tank solar eller tank med färgade tavlor verkar fler och fler få info att dessa var limiterade modeller och en one-off produktion (skummat igenom utländska forum). Om det är en strategi på kort sikt eller helt enkelt handlade om en limiterad utgåva verkar inte framkomma och ingen har mer info än så efter kontakt med sin AD. Minst sagt ovisst om vad som händer och hemsidan verkar leva sitt egna liv med mixade budskap om vad som går att beställa.
Hörde precis det där också men sen (när jag redan köpt min) hörde AD av sig och sa att man haft möte och planerar att köra en 2nd batch pga det stora intresset. Det var kanske 1 månad sen så de verkar ha ändrat sig igen!
Hela karusellen med dessa har ju varit rätt otydlig men jag tror de tappar visst förtroende om de först säger att den är one off chance och sen ändrar sig…
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
Hörde precis det där också men sen (när jag redan köpt min) hörde AD av sig och sa att man haft möte och planerar att köra en 2nd batch pga det stora intresset. Det var kanske 1 månad sen så de verkar ha ändrat sig igen!
Hela karusellen med dessa har ju varit rätt otydlig men jag tror de tappar visst förtroende om de först säger att den är one off chance och sen ändrar sig…
Det låter lovande. Det jag läste på watchuseek var skrivet för bara två dagar sen. När jag la handpenning på solar förra veckan trodde personalen på Smålandsgatan att det handlade om en första och andra batch som bara var fördröjd men att de själva inte visste mer än så. Tror som du att många tröttnar om det är olika budskap från tillfälle till annan.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Det låter lovande. Det jag läste på watchuseek var skrivet för bara två dagar sen. När jag la handpenning på solar förra veckan trodde personalen på Smålandsgatan att det handlade om en första och andra batch som bara var fördröjd men att de själva inte visste mer än så. Tror som du att många tröttnar om det är olika budskap från tillfälle till annan.
Sedan gör alla som många här och köper en vanlig Tank och Cartier vinner oavsett på det ;)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
För alla intresserade av tank solar eller tank med färgade tavlor verkar fler och fler få info att dessa var limiterade modeller och en one-off produktion (skummat igenom utländska forum). Om det är en strategi på kort sikt eller helt enkelt handlade om en limiterad utgåva verkar inte framkomma och ingen har mer info än så efter kontakt med sin AD. Minst sagt ovisst om vad som händer och hemsidan verkar leva sitt egna liv med mixade budskap om vad som går att beställa.
Fick häromdagen Mail från Cartier om att den röda fanns att beställa i webbshoppen men den lever som du nämner något av sitt egna liv. Om någon har kontakter på Richemont tar jag gärna ett möte om vikten av en välfungerande e-handelsintegration.
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
Fick häromdagen Mail från Cartier om att den röda fanns att beställa i webbshoppen men den lever som du nämner något av sitt egna liv. Om någon har kontakter på Richemont tar jag gärna ett möte om vikten av en välfungerande e-handelsintegration.
Rörigt värre. Det är ungefär så andra beskriver sina kontakter med ADs i staterna. Någon hade till och med lyckats lägga en beställning (med betalning) för att strax efter bli uppringd med förklaringen att det var en one-off modell som redan var slutsåld.
 
Topp