• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Casio Edifice EFE-503D-1AV ---> 600spänn

Donkii

Boushh
2-Faktor
Till salu en beater jag haft liggande i ca. två år som nu bör få ett nytt hem.
Alla funktioner på klockan fungerar som dem ska, inget problem alls.
En hel del hairlines på både boett och spänne finns men som jag tror nästa ägare överlever :)
Glaset var helt och rent tills just den dagen då jag voltade med fyrhjulingen och drog till med ett par repor, den som framförallt syns i dessa bilder är den som går mellan klockan 3 och 5.

I övrigt levereras klockan i sin originalbox tillsammans med tre länkbitar som togs bort då min späda arm skulle få bära klockan.

Batteri byttes för ca. 8mån sedan då den stått stilla ett tag och efter bytet har den fått krypa ned i sin låda igen.

Det är en ganska kraftig bit att bära med sina mått på 51.0 x 46.8 x 11.5 mm och vikten på nätta 180g.

1000 900 800 700 600 spänn!


DSC04533_zpsbeb3c96e.jpg

DSC04532_zps86e1d6b8.jpg


DSC04537_zps3d4966d7.jpg
DSC04535_zps25d55356.jpg



DSC04536_zps66ef1622.jpg
 

m_s

Patek
2-Faktor
7) Max 3 annonser per kalenderdag. Att bumpa en egen annons räknas just den kalenderdagen som en ny annons
 
Topp