• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Casio G-Shock ”Manga” vit

Heartcone

Silver
2-Faktor
Pris
2500 SEK
Returpolicy
Ja, om ej som beskriven.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att avyttra denna charmiga pjäs. Tyvärr används den för lite, jag tycker den är för fin för att användas som en G-Shock förtjänar. Av alla klockor jag äger är detta nog den som får flest ”vanlisar” att haja till.

IMG_1791.jpeg

Bra skick. Kan inte se mer än ytterst små spår av användning: ett litet skav på övre högra hörnet av bezeln, precis ovanför bokstaven ”K” i G-Shock. Glaset (mineral) har en liten repa, men lyckas inte fota den. Notera att modellen ska se lite ”rough” ut.

Fortfarande under garanti, till sommaren 2026, utplockad av mig 2024. Kommer såklart i original ask med alla papper.

Modellnummer: GA-2100MNG-7AER

Pris: 2500 fraktat och klart eller f2f i Göteborg. Retur? Ja, om ej som beskriven.

Tack KS för annonsplats!

Bilagor

• IMG_1844.jpeg
    IMG_1844.jpeg
    321.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_1840.jpeg
    IMG_1840.jpeg
    385.2 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp