• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-SHOCK DW-5030C-1JR 30th Anniversary (Limited edition)

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
2500kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Som rubriken lyder säljes denna lite ovanliga och "limiterade" jubileumsmodell som släpptes 2013 då G-SHOCK fyllde 30. Den är fullset - det enda som har en liten skavank är kartongen som håller själva klockan.
Den har i mitt tycke en väldigt snygg färgkombination som andas retro. Gillar personligen även att skärmen också har lite retrokänsla med den matchande färgen. Denna modell har även en metallkeeper som avslöjar att den inte är någon vanlig G-SHOCK. Givetvis har den Screwback vilket ger en härlig tyngd.

Är i väldigt gott skick och har endast använts ett par gånger i min ägo - båda gångerna i kontorsmiljö. Någon simtur har den inte provat då jag var osäker på om den genomgått något batteribyte och eventuellt förlorat vattentäthet.

Som en del säkert redan känner till och även har läst här på forumet brukar denna säljas på bukten (läs ebay) för mellan motsvarande orimliga 4000-8000 kr! Helt oanvända exemplar kan gå för uppemot 9000 kr. Denna sällan skådade hets för G-SHOCKs har jag endast sett överträffas av ännu tidigare jubileumsmodeller samt den allra första DW-5000.

Passa därför på att skaffa er denna värdeökande dyrgrip innan jag ångrar mig och drar tillbaks annonsen (förbehåller mig rätten att göra detta när som helst).

Pris: 2500 kr + av köparen valt fraktsätt
Betalning: Swish
Byten: Helst inte men testa mig.
F2F kan ordnas i Lund eller i närheten.
Bättre bilder kan också ordnas för den som önskar. (På en av bilderna ligger den bredvid den senaste jubileumsmodellen).

Tack KS för att du finns samt för annonsplats!
2018-04-03 17.46.16.jpg
2018-04-03 17.48.13.jpg
2018-04-03 18.46.05.jpg
IMG_20180511_131235.jpg
2018-04-03 17.45.07.jpg
 
Senast ändrad:
Topp