Nilzén
Silver
- Pris
- 700
- Returpolicy
- En hederssak
- Bilder Skickat
- Ja
* The G-Shock Starter Kit *
Då jag, ganska kort efter inköp av denna, rusade åstad och köpte "storebror" GW-5000U-1ER så släpper jag ett tokbra paket för den som vill ha en underbar och ikonisk G.
Alla specs hittar du här:
Kitet du får innehåller:
- 1 st DW-5600E-1VER inköpt av svensk AD i april 2022. Gott om garanti kvar. Alla funktioner fungerar och det yttre skicket är nära nyskick. Hittar inga synliga skador. Fullset med boxar, ifyllt garantikort och övriga papper.
- 1 oöppnat paket med 5 st skärmskydd från Youniker för att bevara mineralglasets utsökta skick.
- 1 specialampassad så kallad "bullbar". Oanvänd men av samma typ som avbildas i annonsen.
Alltsammans får du för 700 spänn, och då bjuder jag på PostNord SkickaLätt.
Swish är kung.
Referenser på mig här:
Tack för uppmärksamheten och för annonsplats!
Då jag, ganska kort efter inköp av denna, rusade åstad och köpte "storebror" GW-5000U-1ER så släpper jag ett tokbra paket för den som vill ha en underbar och ikonisk G.
Alla specs hittar du här:
G-SHOCK | Watches | Products
Durable materials, innovative functions and unmistakable design: Discover G-SHOCK watches. ⌚ Find comprehensive information about the brand.
www.casio-europe.com
Kitet du får innehåller:
- 1 st DW-5600E-1VER inköpt av svensk AD i april 2022. Gott om garanti kvar. Alla funktioner fungerar och det yttre skicket är nära nyskick. Hittar inga synliga skador. Fullset med boxar, ifyllt garantikort och övriga papper.
- 1 oöppnat paket med 5 st skärmskydd från Youniker för att bevara mineralglasets utsökta skick.
- 1 specialampassad så kallad "bullbar". Oanvänd men av samma typ som avbildas i annonsen.
Alltsammans får du för 700 spänn, och då bjuder jag på PostNord SkickaLätt.
Swish är kung.
Referenser på mig här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
klocksnack.se
Tack för uppmärksamheten och för annonsplats!