• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock DW-5600SK-1ER Clear Jelly (SÅLD!) //&// Casio G-Shock DW-5600HR-1ER (SÅLD!)

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
650
Returpolicy
Retur går bra om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.
Bilder Skickat
  1. Ja
Blev en catch´n´release på Casio G-Shock DW-5600SK-1ER Clear Jelly.
Jag har endast provat klockan sedan jag köpte den så skicket är oförändrat. Lånar annonstext från tidigare ägare.
Moddningsvänlig originalmodell med spegeldisplay, bezel i klar jelly och armband i grå jelly.
Köpt ny av tidigare ägare i maj 2019. Sparsamt använd, bra skick. Säljs komplett med box, stämplat garantikort från AD m.m.
IMG_1221.jpg IMG_1217.jpg IMG_1218.jpg IMG_1222.jpg IMG_1216.jpg
Pris 650kr inkl Postnord skicka lätt frakt. SÅLD!
Retur går bra om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.



Säljer även min Casio G-Shock DW-5600HR-1ER som är beställd 2020-06-16 via www.klockor.nu
Sparsamt använd en handfull gånger så klockan är i mycket fint skick. Säljs komplett med box, stämplat garantikort från AD m.m.
IMG_1211.jpg IMG_1213.jpg IMG_1215.jpg IMG_1214.jpg IMG_1209.jpg
Pris 750kr inkl Postnord skicka lätt frakt.
SÅLD!
Retur går bra om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.


Referenser: https://klocksnack.se/threads/livinl0ud.116930/
https://swedroid.se/forum/members/livinl0ud.54773/


Tack KS för möjlighet till annonsering!
 
Senast ändrad:
Topp