• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock Frogman GW-200Z-1DR

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
A.K.A. The Final Frogman. Verkligen en favorit i Frogman-serien och inte helt lätt att hitta till bra pris i fint skick. Komplett med box och inplastad bruksanvisning. Klockan är från 2010, har plasten kvar på baksidan och jag hade nog inte dragit mig för att skriva "New In Box" om det inte varit för att jag använt den i två dagar :)

Denna har lite andra features än vanliga G-Shocks:
  • Electro-luminescent backlight
  • Full auto EL light, afterglow
  • Low temperature resistant (-20°C)
  • Solar powered
  • Memory capacity: One set of data (dive time and dive start time, surface interval)
  • ID function
  • C Card Number (built-in title, 16 characters and 10 digits),
  • Passport Number (built-in title, 16 characters and 10 digits),
  • Blood Type (Rh factor/ABO type)
  • 1/100-second stopwatch
  • Countdown timer
  • Measuring unit: 1/10 second
  • Countdown range: 24 hours
  • Daily alarms
  • 3 independent daily alarms
  • Hourly time signal
  • Battery power indicator
  • Power Saving (turns off the display when the watch is left in the dark)
  • Size of case : 52.0 X 49.6 X 17.7 mm
  • Total weight : 82.2 g

Pris: 4000kr inkl. REK-frakt. Har massor med referenser. Ingen retur således det inte gjorts upp om innan avslutad affär. Byten mot annat kan vara av intresse.
 
Senast ändrad:
Topp