• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-SHOCK GW-M5610BC-1JF (negative display)

parasec

Rolex
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Retur inom 24h efter mottagande på köparens bekostnad men endast om man anser sig blivit förd bakom ljuset. Klockan ska då levereras tillbaka i samma nyskick som den mottagits.
Ingen retur vid F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
Var inne i en galen G-SHOCK shopping spree för några veckor sedan och det blev nog ett par för många som klickades hem :happyhappy:
Säljer därför en G-SHOCK GW-M5610BC-1JF då jag fastnade för andra mer färgglada modeller.
För er som inte hänger inne på G-SHOCK-tråden och har koll på alla olika modeller är detta den som har har en riktigt skön kompositlänk.

Lite specs från nätet:
  • Shock Structure
  • Black IP (ion plating)
  • Inorganic Glass
  • Multiband 6
  • Tough Solar
  • 29 time zones
  • 20 ATM water resistant
  • Case material: Resin
  • Composite Band: Metal - Resin
  • Full auto Calendar
  • Display switch 12/24 Hour
  • Led light
  • 1/100-second stopwatch
  • Battery indicator display
Klockan är i absolut nyskick vilket jag hoppas framgår av bilderna. Jag har letat och försökt hitta någon repa eller skavank på klockan och länken, dock utan framgång. Den har i min ägo endast testats i 5 minuter och är efter det fortfarande i samma fantastiska skick.

Endast klockan ingår då det var så jag fick den av föregående ägare (således saknas låda, papper och manual, men dessa saker tar bara onödig plats och är icke-nödvändiga om man inte är samlare :cool:).
EDIT: Om man ändå känner att man väldigt gärna vill ha en låda + den japanska manualen kan jag slänga med en sådan från en av de andra J-versionerna jag har så blir den nästan fullset.
Osäker på om länken är fullständig men den passar handleder uppemot 17.5 cm och kanske tom. 18.0 cm man använder mikro-justeringen.

Byten kan eventuellt vara intressanta men jag siktar främst på en försäljning.

Pris: 1500:- (tidigare 1550, 1600:) + kostnaden för av köparen vald fraktmetod - gärna betalat via Swish.
Bytesvärde: 1601:-
F2F funkar i södra Skåne.
Referenser har jag en hel del.

Tack KS för annonsplats och för ett magnifikt forum.
(Alla bilder är på exemplaret som är till försäljning - jag är ansvarig för den första och kan ej ta cred för övriga).
M5610BC_1.jpg
M5610BC_2.jpg
M5610BC_3.jpg

M5610BC_4.jpg
 
Senast ändrad:
Topp