• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock Rangeman GW-9400, 1400 kr

Smeden

Silver
Friends Of KS
Pris
1400
Returpolicy
Om skicket eller något annat blir helt knasigt så löser vi problemen så att båda blir nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
G-Shock Rangeman GW-9400-1 i bra skick.

• Höjdmätare, lufttrycksmätare, kompass, tempmätare.
  • Långtidsgraf för lufttrycket på "hemskärmen", se bild nedan.
  • Snabbknapp för tidtagning direkt från hemskärmen, för bästa tactical-commando-känsla när du stealthar havregrynsgröt i micron.
  • Solljusladdad
  • Automatisk tidinställning via radiovågor. Ballt.

IMG_20230725_135912__01.jpg

16,5 cm handled

Skick
Se bump/slag i plasten under "R" i "Protection" vid runda mittenknappen. Syns enligt mig inte i vardagligt användande. I övrigt bra skick.

IMG_20230725_140012_Bokeh__01.jpg

Spänne och keeper har små hairlines och små skrap, inga stora saker.

Tillbehör
Betrakta den gärna som watch only, men jag kan skicka den i en G-shockplåtlåda med ostämplat garantikort om du vill (ingen aning om kortet går att använda 🤷‍♂️). Mailar även PDF/länk till manual, om du vill slippa googla.

Pris
1400 kr exkl frakt, släng på en hundring om du vill så skjuter jag till resten för att täcka Postnord REK 👍

Referenser

Väl mött!
/Andreas

Tack KS för att det är gratis att annonsera 🙏

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp