• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio MD-703-1AV "Claymore"

_robban

Cartier
2-Faktor
Får många många år sedan såg jag en bild som Molle hade lagt upp på en Casio MD-703-1AV och sedan dess har den alltid funnit i mitt huvud att en sådan ska jag ha!

Molles inspirations bild, bara för att förtydliga inte min klocka utan hans.
some_casio_but_what.png


Så efter ett par år så dök det upp en som jag knep. Tog hand om den, bytte batterier och satte den på ett nato och sportade den här i sommar. Nu känner jag mig klar med den och låter någon annan ta vid.

Bilder tagna idag 20082017 med iPhone och utomhus belysning, bilder helt oredigerade.
Bilder blir ofta sneda och jag vet inte varför... Vrid på din dator/telefon/ipad/fax/telex/minicall är du snäll för att få till bilden ok hos dig.
Låter bilderna vara en del av beskrivningen, om än på sniskan.

IMG_0051.JPG

IMG_0052.JPG

IMG_0053.JPG

IMG_0054.JPG

IMG_0055.JPG

IMG_0056.JPG


Lite data om klockan som sådan, skamlöst stulen ifrån internet
"
Analogue 3 hand watch: Hour, minute and seconds
Calendar: Day (English and Spanish) and date at 3 o'clock position
Case: Titanium Ion Plated, Screw Lock Crown, Mineral Glass
Water Resistant: 200 m
Size: Diameter: 48 mm, 49 mm at largest point, lug width: 22 mm, thickness: 12.5 mm
"

Jag har ingen service historik på klockan och har heller provtryckt klockan. Klockan fick nytt batteri för någon månad sedan och tuffar på bra. Kommer på ett i stort sett oanvända premium nato ifrån singular straps.
Klockan har små prickar på glaset, lite små dings och märken på chassi och är en go slit patinering i titan pläteringen - i det stora hela en alla tides beater och utmärkt klocka.

Pris 1500 inklusive frakt i vadderat kuvert
Crypto valuta så som BTC, LTC, MCO, NEO, ETH, ETC etc etc går utmärkt att betala med.
Önskas REK tillkommer detta. Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Mölndal.
Retur inom ett dygn om inte klockan motsvarar beskrivning, köparen betalar då frakt åter.

Frågor, tankar eller funderingar, bara skicka PM.

Tack för titten.
//R
 
Topp