• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cedarcanoe

klockodile

Dundee
2-Faktor
Cedarcanoe bought one of my favourite Grand Seikos. I didn't really want to sell but he persuaded me and gave me no fuss. Must say I am very happy with the transaction. All went smoothly along, thanks. Goodguy in my book!
 

Henry Morgan

Breitling
Köpte en Sector av Erik. Var lite nervös då det var mitt första köp av privatperson men Erik gjorde allt för att jag skulle känna mig trygg! Verkligen en good guy! :)
 

Weberg

Audemars
Sålt två vintage Omegor till @cedarcanoe och båda affärerna har sköts prickfritt: blixtsnabb betalning, inget krångel och på köpet en mycket trevlig kontakt. Rekommenderas!
 

GAS

Breitling
2-Faktor
Köpt en fin Max Bill av denne herre. Snabb och smidig hantering/frakt, och skicket motsvarade förväntningarna. Helnöjd med affären, och en goodguy i min värld.
 

sinner

Panerai
Köpt av @cedarcanoe.
En smidig f2f affär (efter lite krångel från min sida) med denna goodguy. Klockan var i mycket fint skick :) annons och verklighet stämde bra överens.
 

martinib

Omega
Ja ta den på engelska, so I can express myself accurately...

I bought a watch off cedarcanoe by post, which overall I am pleased with. But, after receiving it I did write to him to express what I felt were some genuine discrepancies between his description and reality. He described the watch as being used några gånger and för resten som ny with only hairlines on the bracelet clasp. Reality is swirlies and hairlines on all polished surfaces (as happens even with careful use) and a few scuffs on the bracelet. I pointed out I would have described it differently. Further he stated it was uttagen 4/2015 but the book is dated 11/2013 in Jakarta. His response was completely dismissive and he accused me of being up to something, as if I were describing a different watch. He further stated he'd never been to Asia even though this is completely irrelevant since I'm 99.9% sure he was not the first owner of the watch - which doesn't even matter, so why imply otherwise?!? Since then he ignored my mail as I wanted to send him a picture of the book.

As I say, overall I am pleased with the watch but the bad attitude and unnecessary dishonesty left a bad taste. Not what I expect.
 
Topp