• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cert hittat breitling a17040

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Någon som sitter på en superocean a17040 utan certifikat?
Köpte mig en bratte för ett tag sen och fick tråkigt nog inte tillhörande original cert. Tråkigt då det sänkte värdet när jag flippade vidare klockan.
Fick däremot cert till en annan klocka (den ovannämnda) daterad till 24/07/1995 i Paris.
Så sitter du på ovannämnda modell utan cert så hör av dig så får vi se om det tillhör just din klocka. Mvh
 

Brogren

Cartier
Fast är inte cert som inte tillhör en klocka rätt värdelöst då det inte är samma klocka som certet utfärdades till?
Jag hade inte lagt ett öre mer om jag köpte en klocka utan orginalscert men med ett annat cert...
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Enligt annons stod det fullset. Märkte felet när jag fick hem den. Kompenserades med halva förlorade värdet av säljaren som påstod att han inte kände till den missen.

Har man tur så hittar vi den personen som har klockan som det här certet tillhör så blir någon lite gladare iaf. :)
 

Ricrob

Patek
Ett cert till rätt modell men med fel serienummer är inte värt ett jota och det lär bli tufft att hitta klockan med rätt serienummer. Fin tanke dock!
 
Topp