• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen *Prisbump 27/1* Certina Argonaut och Invicta på nitad oysterlänk

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Pris
1000
Returpolicy
Om något avviker från beskrivningen så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Rensar lite i lådorna och säljer av några klockor som inte används. Alla tickar på, har inte noterat någon gångavvikelse men har inte mätt tidshållningen. Alla priser inkl. frakt i postens blå kuvert. Kan skickas rek såklart, då delar vi på kostnaden. Bytesförslag i samma prisklass beaktas men är främst ute efter att bli av med klockor.
fullsizeoutput_c25.jpeg

Först ut är en Certina Argonaut 280 med silvrig tavla och blå detaljer. Mycket bra skick men hairlines finns. Riktigt fin modell men jag har inte riktigt hittat rätt band till den. Kommer på ett svart Canvas inköpt här på forumet. 1000kr.
IMG_7468.JPG
fullsizeoutput_c3b.jpeg

Näst på tur är en Invicta Royal Marine. Köpt här på forumet för 8-9 månader sedan. Servad av föregående ägare. Troligen från ca 1960-65. Gravyr på baksidan med 1967. Kommer på nitad originallänk av oystermodell. 36 mm i diameter. 1300kr.
IMG_7469.JPG
IMG_7470.JPG
IMG_7471.JPG

TILLBAKADRAGEN! Sedan har vi en rolig Vostok Amphibia Desert Shield. Klockan är närmast NOS med krämvit lime, riktigt fin! Kommer fullset med box and papers, till och med hang tag är med! Nu är det inte Rolexkvalitet vi pratar om här, snarare en liten plastbox och några skrynkliga papperslappar men ändå! Kul version av en klassisk klocka, tillverkad av Vostok efter operation Desert Shield. Den här är med största sannolikhet från 1992-1993. Kommer head only av den enkla anledningen att ett band inte får plats i boxen men kan slänga med ett perlonband (inte bandet på bilden) vid intresse. 1000kr. TILLBAKADRAGEN!
IMG_7464.JPG
IMG_7465.JPG
6A57656E-603E-47EB-B7D1-3B22F2DC0D4C.jpeg

TILLBAKADRAGEN
! Sist ut är en fin manuell Svalan Sportsman. Väldigt trevlig patina på tavlan. För den tänker jag mig 700kr. Har dålig koll på vad de går för annars, är jag helt fel ute så får ni pruta! Kommer på det blå bandet på sista bilden. TILLBAKADRAGEN!
IMG_7466.JPG
fullsizeoutput_c42.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp