• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina Bristol 190

Hej,
Var igår och besökte Viksta Marknad utanför Uppsala och fick då syn på en trevlig ask märkt Certina på ett av borden. Min första tanke var att det bara var en tom ask men när jag öppnade upp den försiktigt så fick jag syn på en Certina Bristol 190 i så nära nyskick man kan komma. Jag frågade säljaren vad han ville ha för klockan, och fick till svar 200:-. Utan tvekan slog jag till då jag tyckte det kändes som ett riktigt fynd. Tänkte dela med mig utav foton på asken och klockan nedan och höra med Er vad ni vet om denna modell? :)

Certina1.jpg


Certina2.jpg






Med Vänlig Hälsning
Andreas
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kan inget om modellen men har sett den förr och tycker den är snygg. Är bandet original, ser inte spännet?
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Kul med box und alles. Hade faktiskt ingen aning om att det sålts klockor i Kävlinge.
 
Topp