- Pris
- 1000kr
- Returpolicy
- Absolut. Är du inte nöjd så är jag inte nöjd!
Skicka tillbaka i samma skick inom två dygn och stå för returfrakten bara.
- Bilder Skickat
- Ja
Flippetifloppar lite. Kalla det höststädning om ni vill!
En styck väldigt trevlig Certina från nådens år(?) 1963.
Vit tavla och guldindex gör sig väldigt bra i rostfria boetter. Eller ja, det är ju min personliga åsikt. Om ni istället hatar det så är detta inte klockan för er.
Boetten mäter 34 mm och plexit har jag själv städat av inför försäljning.
Svärdvisarna har haft den goda smaken att inte tappa någon lume över åren. Förutsätter nämligen att den gyllengula lysmassan är original. Lyser gör det däremot inte.
Precis hängt på ett NOS-band i 16 mm. Egentligen borde det varit ett 17 mm, som synes. Väldigt somrigt och cleant (eller superfeminint, jury's still out) är det i alla fall! Det vinröda som är på en del av bilderna ingår inte.
Lite tråkigt är att kronan inte är original.
Håller tiden klart tillräckligt för daglig användning. Mätte den i Watchtracker och fick fram -26 sek/dygn.
Pris: 1 000kr, skickat
Bytes mot: Hit me! Inga jättesummor upp från min sida, dock.
F2F: Malmö/Lund-ish
Goodguy: https://klocksnack.se/threads/anders-forsberg.39207/
En styck väldigt trevlig Certina från nådens år(?) 1963.
Vit tavla och guldindex gör sig väldigt bra i rostfria boetter. Eller ja, det är ju min personliga åsikt. Om ni istället hatar det så är detta inte klockan för er.
Boetten mäter 34 mm och plexit har jag själv städat av inför försäljning.
Svärdvisarna har haft den goda smaken att inte tappa någon lume över åren. Förutsätter nämligen att den gyllengula lysmassan är original. Lyser gör det däremot inte.
Precis hängt på ett NOS-band i 16 mm. Egentligen borde det varit ett 17 mm, som synes. Väldigt somrigt och cleant (eller superfeminint, jury's still out) är det i alla fall! Det vinröda som är på en del av bilderna ingår inte.
Lite tråkigt är att kronan inte är original.
Håller tiden klart tillräckligt för daglig användning. Mätte den i Watchtracker och fick fram -26 sek/dygn.
Pris: 1 000kr, skickat
Bytes mot: Hit me! Inga jättesummor upp från min sida, dock.
F2F: Malmö/Lund-ish
Goodguy: https://klocksnack.se/threads/anders-forsberg.39207/