Tickers
Basic
- Pris
- 7150kr
- Returpolicy
- Nej, under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
En fantastiskt fin grön Certina DS Action i 43mm till salu. Klockan har varit i min ägo i ca ett halvår, jag är (såvitt jag vet) andra ägaren. Klockan har hos mig tyvärr fått begränsat med handledstid, dessvärre inte helt rätt storlek för mig. Otrolig kvalité och väldigt mycket klocka för pengarna, dessutom garanti kvar fram tills 27 maj 2025. Kommer givetvis full set med stämplat cert!
Lite specs:
Inga djupa repor eller dings, men länken har fått sig ett gäng oundvikliga microscratches.
Helst rent sälj, men har du mot förmodan en Omega Seamaster midsize quartz (ref. 2561.80) så är jag intresserad av ett byte med pengar från min sida.
Kan mötas upp i Malmö/Helsingborg/Lund för f2f, annars fraktas den självklart vid önskemål på köparens bekostnad.
Lite specs:
- Vattentät till 300 meter
- 80 tim gångreserv
- 43mm (bärs eventuellt något mindre)
- Quick-adjustment clasp (sannolikt en av de bästa jag testat!)
- Safirglas
- Display för datum
- Super-LumiNova på markörer och visare
- Roterande bezel med grön keramisk ring
Inga djupa repor eller dings, men länken har fått sig ett gäng oundvikliga microscratches.
Helst rent sälj, men har du mot förmodan en Omega Seamaster midsize quartz (ref. 2561.80) så är jag intresserad av ett byte med pengar från min sida.
Kan mötas upp i Malmö/Helsingborg/Lund för f2f, annars fraktas den självklart vid önskemål på köparens bekostnad.
Senast ändrad: