• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Diver 38mm Powermatic 80

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Nej, det är ju lång garanti kvar.
Bilder Skickat
  1. Ja
Drygt fyra månader gammal, knappt använd, superfint skick således. Någon liten repa på baksidan av bandhornen efter bandbyte, i övrigt ser den ut som ny. Mycket bra tidshållning, lägger jag den med kronan upp under natten går den +1 spd. 80 timmars gångreserv och ISO 6425-certifierad som "Diver's Watch". Helt enkelt en solid, prisvärd dykare som fått genomgående bra recensioner.

Kommer fullset med alla tillbehör, inklusive extra länkbitar, hängetikett och stämplat Certina-certifikat. Såld av auktoriserad återförsäljare 2021-08-30. Gott om garanti kvar med andra ord.

Byter gärna till mig en Tissot PRX PM80 i fint skick eller något annat i samma prisklass.

Jag finns i nordvästra Skåne för F2F. Annars skickar jag rekat mot förskottsbetalning via Swish. Tack KS för ett fantastiskt forum!

IMG_20211212_143749_edit_25545427506517.jpg


IMG_20211212_144051.jpg


IMG_20211212_143949.jpg


IMG_20211212_143934.jpg


Ref: C032.807.11.051.00

Urtavla: Svart
Glas: Safir med antireflexbehandling
Diameter: 38 mm
Tjocklek: 12 mm
Vattentät: 300 m
Kaliber: Powermatic 80 ETA 80.611

 
Senast ändrad:
Topp