LeSturque
Basic
- Pris
- 6500
- Returpolicy
- Klockan inspekteras vid inköp, ingen retur efter gjord affär.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Jag säljer min Certina DS Action Diver 38mm med Powermatic 80-urverket för att lämna plats åt nya förvärv. Köpt 2022 av medlem på forumet, jag är således andra ägaren. Klockan är i tvåton guld/blå, och är en “sea turtle conservancy edition”. Klockan är välanvänd men i gott skick. Har en ding i bezeln vid ca kl 10, efter tapp i stengolv, men i övrigt endast enstaka hairlines som är enkelt att polera bort om man skulle vilja.
Några höjdpunkter:
• Automatiskt urverk Powermatic 80, går ca +1 till +2 sekunder per dygn (dvs otroligt bra tidshållning, i storleksordningen vad en modern Rolex håller sig inom)
• Vattentät till 300 meter
• Extremt tuff och hållbar, marknadsledande stöttålighet
• Antimagnetiskt urverk
• 38 mm i diameter, perfekt storlek för de flesta handleder
• Klassisk design
• Tillverkad i Schweiz (Swiss made)
• Klockan är fullset: originalbox, originalcertifikat, hangtag, alla extralänkar, samt inköpskvitto från Nymans Västerås ingår
Denna klocka kostar 11,300:- ny och billigaste på Chrono24 är ca 7,400:-
Väl mött!
Jag säljer min Certina DS Action Diver 38mm med Powermatic 80-urverket för att lämna plats åt nya förvärv. Köpt 2022 av medlem på forumet, jag är således andra ägaren. Klockan är i tvåton guld/blå, och är en “sea turtle conservancy edition”. Klockan är välanvänd men i gott skick. Har en ding i bezeln vid ca kl 10, efter tapp i stengolv, men i övrigt endast enstaka hairlines som är enkelt att polera bort om man skulle vilja.
Några höjdpunkter:
• Automatiskt urverk Powermatic 80, går ca +1 till +2 sekunder per dygn (dvs otroligt bra tidshållning, i storleksordningen vad en modern Rolex håller sig inom)
• Vattentät till 300 meter
• Extremt tuff och hållbar, marknadsledande stöttålighet
• Antimagnetiskt urverk
• 38 mm i diameter, perfekt storlek för de flesta handleder
• Klassisk design
• Tillverkad i Schweiz (Swiss made)
• Klockan är fullset: originalbox, originalcertifikat, hangtag, alla extralänkar, samt inköpskvitto från Nymans Västerås ingår
Denna klocka kostar 11,300:- ny och billigaste på Chrono24 är ca 7,400:-
Väl mött!