- Pris
- 9K
- Returpolicy
- 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Till salu en av Certina’s senaste divers. Jag är andra ägaren och klockan har varit i mitt ägo sedan den 20/8. Toppskick med reservation för mindre bruksspår (inget anmärkningsvärt, se bilder). Väldigt fina mått och proportioner (se wrishots på min handled 17.5cm som referens). Den går plus någon sekund om dagen. I priset ingår rek frakt. Säljer för att testa något annat.
•länk till tidigare annons:
klocksnack.se
•länk till min referenstråd:
klocksnack.se
Info:
•Senaste Certina divern i titan.
•Uttagen på Nymans Ur i juli 2025
•Listpris 12 300 kr
•Fullset med stämplat cert och garanti
•Kommer även med en oanvänd Certina strap
•Blå urtavla
•Keramisk vridring
•Powermatic 80 urverk i stötsäker förpackning.
•40,5mm i diameter
•Titan
•On the fly justering i claspen
•Quick release för att enkelt ta bort länken utan verktyg
•Mer info om modellen : DS Action Diver 40.5mm Powermatic 80 : Schweiziska klockor | Certina
Tack KS för annonsplats!
Till salu en av Certina’s senaste divers. Jag är andra ägaren och klockan har varit i mitt ägo sedan den 20/8. Toppskick med reservation för mindre bruksspår (inget anmärkningsvärt, se bilder). Väldigt fina mått och proportioner (se wrishots på min handled 17.5cm som referens). Den går plus någon sekund om dagen. I priset ingår rek frakt. Säljer för att testa något annat.
•länk till tidigare annons:
Säljes - Avslutad - Certina DS Action Diver 40,5 Titan
Senaste Certina divern i titan. Köpt av mig från Nymans Ur i juli 2025 Listpris 12 300 kr. Fullset med stämplat cert och garanti. Kommer även med en oanvänd Certina strap. Skicket är mycket fint och nära nyskick. Blå urtavla Keramisk vridring Powermatic 80 urverk i stötsäker förpackning. 40,5mm...

•länk till min referenstråd:
Lämna gärna Ditt omdöme om Lauda här
Köpt tillbehör av @FilPro. välpaketerat och snabblevererat. GG!

Info:
•Senaste Certina divern i titan.
•Uttagen på Nymans Ur i juli 2025
•Listpris 12 300 kr
•Fullset med stämplat cert och garanti
•Kommer även med en oanvänd Certina strap
•Blå urtavla
•Keramisk vridring
•Powermatic 80 urverk i stötsäker förpackning.
•40,5mm i diameter
•Titan
•On the fly justering i claspen
•Quick release för att enkelt ta bort länken utan verktyg
•Mer info om modellen : DS Action Diver 40.5mm Powermatic 80 : Schweiziska klockor | Certina
Tack KS för annonsplats!