• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Diver 40,5 Titan

Lauda

Diamant
2-Faktor
Pris
9K
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Till salu en av Certina’s senaste divers. Jag är andra ägaren och klockan har varit i mitt ägo sedan den 20/8. Toppskick med reservation för mindre bruksspår (inget anmärkningsvärt, se bilder). Väldigt fina mått och proportioner (se wrishots på min handled 17.5cm som referens). Den går plus någon sekund om dagen. I priset ingår rek frakt. Säljer för att testa något annat.

•länk till tidigare annons:

•länk till min referenstråd:

Info:
•Senaste Certina divern i titan.
•Uttagen på Nymans Ur i juli 2025
•Listpris 12 300 kr
•Fullset med stämplat cert och garanti
•Kommer även med en oanvänd Certina strap
•Blå urtavla
•Keramisk vridring
•Powermatic 80 urverk i stötsäker förpackning.
•40,5mm i diameter
•Titan
•On the fly justering i claspen
•Quick release för att enkelt ta bort länken utan verktyg
•Mer info om modellen : DS Action Diver 40.5mm Powermatic 80 : Schweiziska klockor | Certina

Tack KS för annonsplats!
IMG_0690.jpeg
IMG_0691.jpeg
IMG_0694.jpeg
IMG_0699.jpeg
IMG_0686.jpeg
IMG_0689.jpeg
IMG_0688.jpeg

IMG_0687.jpeg

Tillbaka
Topp