• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Diver Automatic Titanium nu 2900Kr inkl. frakt!

Bazsy

Cartier
Nu åker min första riktiga klocka ut på försäljning. Klockan är fullset och svenskköpt december 2013.
Klockan har som bekant ett automatiskt ETA 2824-2 verk med 28800 bpm, titanium boett samt armband och safirglas.
Eftersom titanium är en repmagnet så har den sin del av repor från daglig deskdiving (detta har jag fångat bra på bilder) men på andra sidan är den mycket lättviktig, känns inte så kallt på vintern och är antiallergisk (kan bäras utan problem av stålallergiker).
Boetten har få repor men en synlig liten skada bredvid kronan (se bild). Safirglaset är repfritt.
Allt fungerar perfekt och klockan går med +8s/d hos mig just nu under en vanlig vecka med vila glaset upp på natten. +3s/d på timegraphern dock.

Armbandet är nu justerat till 17,5cm handled men jag har alla bitar och stift kvar.
En 21 mm oanvänt grön NATO följer med.

Säljs för 2900 Kr inkl. frakt.
Byte är intressant till Seiko Blumo i bra skick eller en Shogun med pengar från mitt hål.
Retur bara om något avviker från beskrivningen (bilderna är en del av beskrivningen). Armbandet har ultraljudtvättats.
IMG_2119.JPG
IMG_2128.JPG
IMG_2121.JPG
IMG_2122.JPG
IMG_2123.JPG
IMG_2124.JPG
IMG_2131.JPG
IMG_2125.JPG
IMG_2126.JPG
IMG_2127.JPG
 
Senast ändrad:
Topp