• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina DS Action Diver Blå eller Svart tavla????

Tänkte köpa en beater som jag kan ha på jobb så jag slipper slita ut min Aqua Terra Skyfall! Men vilken ska man köpa blå eller svart?

20120125_102843.jpg
24417_740_1635665d1410896129certinadsactionautodiverbluewbraceletimg_2364medium.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Helt klart svart. Även fast den blåa är ett roligare alternativ så är jag helt säker på att den svarta är den som går hem för mig. Det fungerar verkligen till allt, vilket den blåa inte gör.

Go black!
 

Lithium

Cartier
20150615_201439.jpg
Bra val! Jag har den blå och hade valt den igen. Hoppas att du blir nöjd.

Gillar verkligen klockan men kan ibland störa mig på att det är så olika nyans på lysmassan på index och visare. Ser ut som att indexen är smutsiga i jämförelse med visarna som är kritvita. Ska bli intressant att se hur den åldras.
 

Freddie L

Panerai
Ja, en smaksak! Kanske inte för alla tillfällen, men som hemma-mysa soffa-klippa gräset-brottas med ungar-klocka tycker jag titan är kalas! Nu bärs den tom på gummi för den optimala fjäderlätta känslan!
 

audotcom

Panerai
Blå är riktigt sjysst! Gillar hur den blå tavlan lyser upp när du har den ute i solen (om man ska lita på bilder från nätet):bored:
 
Topp