• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen CERTINA DS cal.25-66

plattfot

Rolex
Pris
1500
Returpolicy
Full returrätt om kontakt tagits inom 48 timmar efter uthämtning/f2f-affär om klockan inte överenstämmer med beskrivning.
Titta dock gärna på bilderna en extra gång och ställ gärna alla tänkbara frågor innan affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Manuell Certina DS med kaliber 25-66 från mitten av sextiotalet.
Nedplockad, tvättad och oljad av mig för ca sex månader sedan. Nytt glas och baklockspackning i samband med tvätt. Dock ej vattentät då origialkronan saknar den tätande packningen.
Håller tiden väl (inom +/- 15 sekund per dygn på armen) och har en gångreserv på uppskattningsvis 30 timmar.
Boett, baklock, visare och krona i förväntat, till synes orört, bruksskick. Tavlan får nog klassas som rejält patinerad/gulnad. Kommer på använt 18mm Rios Cordovanband.
DSC_2440.JPG
DSC_2442.JPG
DSC_2443.JPG
DSC_2444.JPG

Frågor eller synpunkter på annonsen - skicka ett PM så svarar jag så fort jag kan.

Klockan finns i stockholmsområdet, REKat porto (Postnord) ingår i priset.
 
Topp